Saturday, May 15, 2010

FACEBOOK MENEMUKAN RAKAN LAMA


Sdr. Yunus Sauman Sabin , pensyarah UPSI


Setelah sekian lama tidak mengaktifkan facebook...saya tergerak hati untuk mengikuti pencarian rakan-rakan lama dalam laman sosial itu..walaupun hanya di alam maya tetapi boleh menemukan kita dengan rakan-rakan lama yang juga menyertai laman FCB ini..Dan seperti yang dijangka..ramai kawan-kawan sakan saya waktu sekolah dulu dan waktu di IPG dan IPT yang telah saya temui...Terima kasih kepada mereka kerana telah mengembalikan nostaliga lewat hampir 20 tahun yang lalu...


Antara rakan saya waktu zaman persekolahan dulu yang kini menjadi pensyarah di UPSI twlah menghubungi saya melalui telefon setelah meninggalkan mesej dalam FCB saya. Dan itu telah membuatkan saya mengimbau kembali kenangan yang sudah semakin pudar dalam ingatan..



No comments: